Slitet hår

Sitter i soffan som en potatis. Känner mig glad och har även en konstig känsla efter ett jobbigt krav från jobbet men man får kämpa vidare och hålla glöden uppe, annars blir man väl knäckt?

Imorrn blir det iaf ett 8 timmars pass på Donken :) Ska bli kul börjar känna mig lite bättre nu så det är ju kul! Hoppas jag får stå lite i Dtn också det är nog den roligaste stationen vad jag vet än sålänge iaf. Har ju inte testat köket än :)

Mitt hår ha blivit så himla slitet måste ta att klippa det snart om jag får råd. Lever på existensminimum just nu. Gick in på H&M idag med mamma och det kändes verkligen som jag inte varit där på hur länge som helst. Det var nog typ 2 månader sen iaf. Längtar tills man får börja unna sig lite snart. Det får mna ju förhoppningsvis snart nämligen THAILAND ett steg närmare varje dag  men det kommer inte kännas helt bra förens vi bokar.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0