Tråkigt

Jag är så trött på mitt liv. Det är så grymt tråkigt! Vad ska man göra när man tappat gnistan? Jag vill flytta til Los Angeles och göra ngt, ngt som ingen annan gör. Jag vil inte sluta med ett 9 till 5 jobb och sitta där med en massa barn nej fy! Och när man säger att man vill göra ngt sådant då tycker folk att man lever i en dröm värld och ska sänka sig till den nivån man klarar av! Men vadå så jag kan inte få det jag drömmer om ? Och sen ska man komma på vad man är bra på så man kan utveckla det och bli ännu bättre, men hur fan vet man vad man är bra på då? Jag har ingen aning! Jag är medel på allt. Och jag vill inte ha ett medel liv sådeså!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Tja varför inte sticka till någon storstad gbg lr sthlm nu när ni är unga å inga barn har , Finns nog mer jobbmöjligheter där

2010-03-07 @ 21:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0