Vad tycker ni om den nya designen???

Jag måste säga att min nya design blev riktigt snygg :) Är väldigt nöjd denna gången kul ! Blir bättre och bättre på de också :) Nu kan jag många koder utantill och kan läsa utav dom väldigt bra också så det är riktigt roligt.

Idag har jag varit på gamla BK och hämtade ett arbetsintyg så nu kan jag söka in till behandlingsassistent i forshaga :) Vill verkligen komma in där om jag inte kommer in på djursjuksköterska.

Sen mötte jag upp mamma på stan och frågade om hon ville hänga med hemma och hänga en stund :) Ni kanske tycker det är konstigt att jag umgås med min mamma en fredag men ibland är mamma min bästis och sen är hon min mamma så vi har det kul ihop. Mötte även upp Majda och lämnade lite Oriflameprodukter :) Ja sen åkte jag och mamma hem då. Fikade lite brände ner lite filmer till henne så nu har jag räddat hennes kväll :)

Sen kom det en Elon försäljare som ville sälja nytt elavtal till mig så ja tänkte ja varför inte det kan ju inte bli dyrare än det vi har plus att det blir miljövänligt. Jag fatta inte så mycket av vad han sa men det blir nog bra :)

Nu sitter jag och hänger mest :)

Är jag skelögd? Har funderat på det ett tag!




Kommentarer
Postat av: carro

Skit fina design! NEj inte skelögd!!!!

2010-03-20 @ 01:28:34
URL: http://caroliinesamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0