3 Dagar kvar

Nej jag känner att det blir inget diskande idag inte på min födelsedag, that's it! Längtar tills Per kommer hem då ska vi gå ut i solen och köpa glass kanske. Så man får göra ngt roligt på födelsedagen. Men jag har ju annat att se fram emot. :) Har fått jätte många gratulationer idag också det är roligt!

Nu är det inte långt kvar och jag måste erkänna att jag börjar bli nervös nu. Drömde mardrömmar om resan inatt. Inte alls roligt. Per var inte med för det första och vi åkte hem redan efter 5 dagar. Jag var fortfarande vit och hade tappat bort alla mina saker. A det var en jättekonstig dröm. Men sen vaknade jag upp och bara kände att på torsdag åker vi och då ska det inte bli några problem.

Börjar fundera på vad jag ska ta med mig, får ju snart börj packa lite smått.
Igår var ju släkten här och det är ju klart att det blev snack om resan och alla är så orolig och alla hade tips och saker vi inte får göra osv. haha Jag tror jg stängde av efter ett tag. jag känner lite att detta är vårt äventyr och då får man ta itu med allt som det innebär. Håller ni med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0