300510

Seg på att uppdatera idag känner jag. Har ni hört det vinnande bidraget i eurovison Frankrike. Vilken dret säger jag bara. Pinsamt! Men jag orkar inte ödsla mer energi på de. Idag har jag ingen energi alls känner jag. Önska att jag hade en hängmatta och att det var lite varamre ute gu så gött :) Men man får nöja sig med det fina vädret iaf. Man tror ju att det ska vara varmare än 15 grader ute men men värmen kommer väl snart. Tur att man redan är brun :)

För en vecka sen åkte vi ifrån thailand känns så konstigt att det har gått så himla fort. Sommaren kommer nog att gallopera iväg så det gäller att dra i tyglarna lite. haha där fick jag till de va :)

Nu ska jag laga mat!

Kommentarer
Postat av: Madde

Du menar väl Tyskland! eller??

2010-05-30 @ 19:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0