BIO

Nu har jag varit på BIO Sex and the city 2 premiären. Den var riktigt bra , tror nästan att den var bättre än den första men jag vet inte. Blir nog att nöta hela serien och båda filmerna igen :) Föressten Blogg.se är ju helt cp just nu det är som om jag skriver i anteckningar, jätteskumt! Såg på "The Human centipede" igår den som ska vara så läskig så att folk spyr, okej jag håller med om att den var riktigt vidrig men jag tyckte inte den var så läskig. Kunde hänt lite mer tycker jag. Dåligt slut var det också så jag vart inte nöjd alls. Har verkligen inte känt för att uppdatera idag. Ibland funderar jag på att lägga ner bloggen vi får se! Nu ska jag hitta på ngt annat, Per jobbar natt så jag är själv ikväll :( Känns tråkigt ! PUSS

Kommentarer
Postat av: Malin Holst

Ja, de tycker jag med :) förutom att jag är så blek jämfört me dig :P



Men hörru, inte ska du lägga ner bloggen! De får du inte :P

2010-05-28 @ 00:12:36
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0