Thailand

Hej Alla !

Nu sitter vi pa internet pa hotellet. Det ar ett jattemysigt hotell med mycket trad och palmer. Vi trivs mycket bra. men ska byta hotell imorrn till ett finare hotell som ligger precis vid stranden och som ar narmare centrum :) Det finns hur mycket shopping som helst och jag har redan hittat saker jag vill ha men vi tankte vi skulle ta shoppingen i slutet av resan :)

Jag tror att jag har hittat din vaska Lina vet dock inte vad den kostar an :) Osaker pa om det ar den men ska kolla narmare pa de :)

Igar sa satt vi nere pa stranden det var uppdukat med bord och live musik jatte mysigt och romantiskt :) Vi tog 2 drinkar var gick pa 100 kr valdigt billigt! Om nagra dagar ska vi pa en safari tur da far vi traffa tigrar rida elefanter bada i vattenfall och ga pa apshow m.m. sa det ska bli kul.

Det springer runt hur mycket losa hundar som helst och dom ar jatte sota vill ta hem allihopa :)

Nej nu ska vi ga ner till stranden och sola och ta massage.

Puss

Forebild (efterbild kommer i slutet av resan)

Kommentarer
Postat av: Malin Holst

Åh jävlar vilket ljust hav! Shit :S DIT VILL JAG! Hoppas ni får en underbar resa nu! Saknar dig redan :(( PUss

2010-05-08 @ 09:51:18
URL: http://talulah.blogg.se/
Postat av: Syrran

Gött ni har det ! hittar du nåt fränt till barna får du gärna köpa med =) om du har pengar !! Krama Per å ha det så skönt Puss å kram /syrran

2010-05-08 @ 10:21:20
Postat av: Lina

Oj men vad fint!! Ingen annan på hela stranden? Värsta lyx ju. Oh la la, du får gå på känsla med väskan helt enkelt:D Pusspuss!

2010-05-08 @ 19:06:07
Postat av: cass

Åh vad härligt det ser ut, hoppas ni har det underbart där nere :D Alex & mickaela hälsar här hemma :) PUSS

2010-05-08 @ 23:26:28
URL: http://cassiies.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0