Tropiskt regn!

Hej!

Nu har vi fatt sett riktigt tropiskt regn jadrar himlen bara appnade sig och sen dog det ! Inte som hemma med andra ord. Sen badade vi i riktigt stora vagor da forstod man verkligen inneborden med tsunamin. Vagorna vi badade i kanska va 1 och en halv 2 meter jag fick panik en gang nar jag inte kom nagon vart. Man sras ju bakat varje gang en stor vag kommer. Laskigt men kul ocksa.

Idaq blir det att pressa sol sda vi ar mycket bruna nar vi kommer hem och ikvall blir det shopping saklart! Nu ar det 4 dagar kvar! Jag vill inte aka hem!

Men vi far se om vi ens kommer hem. Har hort att askmolnet har borjat dras in over sverige igen. Och i bangkok ar det galet sa vi far stanna pa flygplatsen.

Jaja Nu ska jag kila!

Kommentarer
Postat av: Lina

Men jag vill att du kommer hem!! Förresten jag har klarat två veckor nu utan att köpa något också men nu klarar jag det inte längre, har hittat mina blommiga leggins som jag har letat efter och jag vågar inte vänta tills på måndag för dom kanske tar slut och då blir jag väldigt ledsen, så imorgon går jag och köper dom! men jag har klarat det längre än jag trodde! :D:D haha

2010-05-19 @ 23:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0