Alla måsten...

Känner inte ni ibland att det är riktigt trist att bli vuxen. Man vill bara springa iväg coh gömma sig och strunta i alla måsten allt jobb och pengar ! Ja ni vet.. Jag kan känna mig helt förstörd ibland över allt man måste göra och hur man måste vara. Alltså det är inte lätt att hinna med allt! Man ska ha pojkvän, man ska ha vänner som man ska hinna med, man ska ha en karriär, man måste plugga men man måste jobba så man kan försörja sig, man ska skaffa barn innan man blir för gammal. Samtidigt ska man äta sunt, vara normalt smal, man får inte tycka annorlunda för då är det fel!, man ska ha pengar, man ska ha fina kläder, man ska alltid vara glad annars är man bitter. Man ska leva i nuet, man får inte att man är bra på något för då är man bättre än alla andra, Man får inte gråta för då ar man ssvag. Inte lätt att hinna med allt som sagt.

Därför som jag springer in i min Harry Potter värld just för att man bara för en stund får uppleva något magiskt och spännande. Och man behöver inte dela det någon man har sin egna lilla värld som man själv skapat med hjälp av en text då såklart. :)

Kände bara för att säga det. Så jag känner för att springa iväg nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0