Blöt katt luktar illa !

Nu har ja varit på matten och varit i gamla lägenheten och lämnat lite grejer. Jag blev så glatt överasskad idag när jag fick mitt lönespec, fick 1000kr mer än vad jag trodde så det kändes riktigt bra :) Även fast det inte var mycket.

Jag tycker det ska bli så himla gött att jobba till helgen för jag har inte jobbat på så länge nu så jag behöver tjäna lite pengar. På söndag är det ju personalfest också, ska bli mycket trevligt.

Nu sitter jag här och har ont i magen :( Inte kul.

Vi duschade Atlas förut, han hade värsta kangelbäret i rumpan och gick runt och luktade bajs. Det funkar ju inte :P Så han såg ut som en liten spinkig råtta när han staplade sig ut från badrummet :) Tror jag lyckades få en bild!

Visst är han söt?! ♥


Kommentarer
Postat av: Malin Holst

hahahahha han förändrades totalt :P

2010-11-19 @ 07:27:32
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0