Dagens...

Dagens planer: Gå i skolan, plugga matte i mattestugan. Städa lägenheten i skåre, träffa mamma och gå på promenad med cazzie och enya.

Dagens låt:
Katy perry - Fireworks

Dagens plus:
Varmt bad med min goding.

Dagens minus
Allt tänk om pengar!

Dagens väder: Blåsigt, kallt, snöigt men mysigt.

Dagens middag: Blandad pyttipanna med ägg.

Dagens goda gärning: Hm, tror inte jag varit så god idag , gills det om man masserat sin pojkvän på ryggen i 10 min?

Dagens humör: Hoppigt, men mestadels glad tror jag. Irriterad dock när vi städade.

Dagens film: Snarare serie, Grey's och PH

Dagens smink: Mascara, ögonbrynspenna och rouge

Dagens outfit: Blåa jeans, grön och vit randig tröja och en grå lång kofta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0