I wanna dance!

Idag har det verkligen varit en slappisdag. Jag har pluggat och sett på tv. Sen kom Cazzie och alex hit en sväng så jag bjöd på lite korvstroganoff och ris :) uppskattat!

Var iväg till affären, alltså det är helt sjukt va när vi bor det tar inte ens 5 min att gå dit. Jag ser ju affären från fönstret så det är väl inte så konstigt kanske :) La på brevet till dansstudion också hoppas dom inte har fullt nästa termin bara :) Jag är så himla taggad på att börja dansa !!

Va snö det har kommit idag, jättemysigt :) Jag gillar snö iaf så här i början  sen när det börjar bli mars så kan snön försvinna tycker jag :) Funderar på om jag ska lägga mig i ett bad eller om jag ska ta det imorgon kanske vi får se..

Puss

Kommentarer
Postat av: Malin Holst

Ja, vi får bestämma en dag så vi kan ses! var längesen nu :(( Åhh va gott med glass! VILL HA!

2010-11-10 @ 11:33:45
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0