M å n d a g

Då var det måndag igen, dagarna bara springer iväg. Jag verkligen måste plugga denna veckan för jag har omprov nästa vecka i biologi :( Känns trist men det är tur att man får en chans till ! Detta ska jag klara denna gången.

Ikväll ska jag ut och springa har jag tänkt, jag hoppas inte det hinner bli mörkt bara för jag tycker inte om att springa i skogen själv när det är mörkt. Då ser jag bara massa syner :) Sett för mycket på skräckfilm kanske? hm nej!

Förut när jag gick upp och skulle gå på toa så ser jag att någon står och målar på min balkong! Här kommer jag med boobsen i vädret haha tur att han inte såg mig för det hade nog blivit lite pinsamt :)

Drömde mardröm inatt också om Per och sen när jag vaknar är han ju inte hemma för han började klockan 6 imorse, inte alls kul! Som tur var så var det bara en dröm.

Nu ska jag äta frukost sen blir det att plugga innan det bär av till skolan .


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

fin blogg :D

2010-11-01 @ 09:57:00
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0