Min dag!

Idag har varit en bra dag! Först så var jag ju på lektion, biologi. Sen vart det hem och städa och få iordning tills alla tjejer skulle komma. Klockan 18 kommer caroline, hudvårdskonsulenten som skulle hjälpa mig med hur man sminkar och då få testa Mary Kay's sminkprodukter.  Det gick bra förutom att jag var lite klantig och spillde svart ögonskugga på kinderna som jag sedan lyckades kleta ut så jag såg svart ut :P Men annars blev det mycket snyggt!

Sedan kom tjejerna, Christine, Lina, Stina och Carro. Så då fick ju dom pröva hudvårdsprodukter. Sen bjöd jag på kladdkaka som jag gjort tidigare under dagen. Jag tror den blev god. Smakade inte på den själv eftersom jag försöker undvika onödigt socker :) Duktig jag bivit!

Så det har varit en mycig dag :) Ungefär halv elva så var vi klara :) Så jag är så trött just nu så jag orkar inte lägga upp några bilder. Tar dom imorgon.

Imorgon blir det nästa utmaning nämligen. En dagens lista!

Puss

Kommentarer
Postat av: Carro

den va jätte god :D

2010-11-24 @ 00:37:23
URL: http://caroliinesamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0