Min dag..

Heej!

Idag när jag kom till jobbet så säger min chef att jag ska få ett special uppdrag idag :) Så kläcker han ur sig att jag ska ansiktsmåla. Jag blev rätt paff eftersom jag aldrig hade gjort det förut :) Men det gick faktiskt bra! Det var två tjejer som kom in och ville bli målade. Så jag har haft en väldigt soft dag på jobbet!

Just de ja, Andreas Karlsson var ju på nobelplan idag också så jag fick faktiskt chansen att snacka lite med honom. Ha verkar väldigt ödmjuk och trevligt! Och ja, han ser ut exakt som han gör i TV i verkligenheten också ! Perfekt hy och kritvita tänder. :) Så det var ju trevligt!

Sen begav jag mig hem till mamma för att fira henne. Och sen blev det hem för att sedan träffa Cazzie och Alex som kom hit och spelade spel med mig och Per ! Det var mycket roligt. Många skratt blev det!

Imorrn kommer det vara full rulle. Först jobbar jag till fyra och sen ska jag hem och göra iordning mig för vi ska ju va på nöjesfabriken klockan 6, Det är ju personalfest imorgon :) Ska bli jättekul! Men då förstår ni att jag inte hinner med så många inlägg imorgon.

Japp det var väl de, nu ska jag ta mig en rostad macka och sen hoppa i säng för jag är trött!
Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0