Nej jag orkar inte mer....

Nej jag orkar inte mer, jag är trött på att vara sjuk. Det finns så mycket att göra och man känner sig så ensam. Per har spelat tv-spel från 15 så jag är något trött på detta oväsen som ständigt går. Inte gjort ett skit idag bara varit inne på datorn, pluggat lite. En helt värdelös dag helt enkelt!

Nu ska vi ta hand om tvätten och sen blir det att lägga sig och se på grey's. Imorgon händer det något roligt iaf nämligen Harry Potter Premiären!!! Ska bli så grymt jävla kul, har ju sett fram emot denna så himla länge hoppas den är bra. Jag skiter i hur sjuk jag är för jag ska gå ändå!

Men först ska jag försöka pallra mig till skolan, vill inte missa någon mattelektion för då kommer det inte gå bra.

Godnatt på er mina kära ♥

Kommentarer
Postat av: Malin Holst

coolt, är det dyrt o göra testet eller?

2010-11-17 @ 09:28:23
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0