Presentation om mig själv.

Theres Maria Sköld är mitt fulla namn. 21 år och på i en tvåa på herrhagen i Karlstad tillsammans med min sambo. Ägare av två underbara katter som förgyller min vardag med bus, kel och bit i benen på möra. Jag Föddes på Karlstads BB  den 3maj 1989 vet inte vilken tid men det kanske inte är så intressant. Har alltid bott med min mamma som har gjort mig till den väluppfostrade flicka jag är. Mamma var väldigt tidig med att förklara rätt och fel!

Mestadelen av mitt liv har jag bott på långtäppan i karlstad. Gick på Färjestadsskolan i lågstadiet och senare Rudsskolan i högstadiet. Träffade underbara vänner under den tiden som jag fortfarande har kontakt med. Tyckte o att vara DJ mycket när jag gick på högstadiet  och var DJ på många mellanstadiefester :P Ett intresse som jag fortfarande har fast som är svårt att göra utan rätt utrustning.

Sökte sedan och kom in på Samhällsvetenskapliga programmet på Tingvallagymnasiet( "Snobbskolan" håller inte med om den saken dock!) Även här träffade jag vänner för livet. Har sedan dess haft tre jobb, Burger King, telefonförsäljare och McDonald's. Trivits bäst på McDonald's det är ju också mitt nuvarande jobb som jag har vid sidan av mitt pluggande på komvux.

Annars så är jag väl en glad och sprallig tjej. En riktig nörd när det gäller film, serier och Harry Potter! Gillar att äta mycket mat och god mat. Har i princip alltid cravings efter Chips och Coca- cola något som jag har hållt inne på ett bra tag(undantag att jag ätit chips vid två tillfällen, båda ställena speciella.) Ja vad finns det mer att berätta, har varit med om en hel del i mitt liv som gjort mig stark och ja det finns väl inte så mycket mer att säga.

Tycker nog att jag har fått med det mesta om mig själv !


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag har en syster som heter Madeleine och hon bor i hus utanför Arvika =))))

2010-11-18 @ 15:49:40
Postat av: Malin Holst

Aj då. Då blev det helt plötsligt dyrt :S

2010-11-18 @ 19:38:51
URL: http://talulah.blogg.se/
Postat av: therese

Det kommer en punkt som heter Mina syskon. Så jag ägnar en hel sida åt dig syrran ;D

2010-11-18 @ 20:53:34
Postat av: Madde

Fiint =))))

2010-11-19 @ 16:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0