söndag

Shit va jag är trött idag, inte så konstigt med tanke på att jag vart lite full igår :) Men jag är inte så himla bakis iaf. Det var gött att det ändå var bara en laidback kväll, lite impulsivt så men det var ju inget krogen och det var gött för det är ofta inte så roligt på krogen ändå :)

Jag kände att jag skriver väldigt skumt just nu :P

Idag har jag tänkt städa och baka bröd och plugga och sen laga god mat till min älskling som kommer hem sen ikväll. Knäppt att man längtar efter honom även fast det bara är en, två dagar det handlar om. Men det ärnog för att vi två är en och när vi inte är tillsammans så fattas det något ;) Älskar min plutt!

Updaterar den för jag måste visa er en rolig sak so jag gjort! (undra vad Per säger)

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: tacktack :) allt bra idag?

krma

2010-11-14 @ 15:53:22
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0