T i s d a g

Katterna verkar trivas bra här hemma :) Dom springer runt och leker och det är ju ett bra tecken.

Kom in på en dansblogg förut och jag bara kände hur sugen jag blev på att börja dansa igen! Det var så grymt längesedan och jag älskar det! Den enda anledningen till att jag slutade var för att det inte gick att kombinera med BK men nu när jag går i skolan så ska det väl gå bra hoppas jag! Så nu ska jag skicka in en ansökan till våren till dansstudion, jag skiter i om jag blir äldst :P

Sen blir det att gå iväg och springa! Ha inte sprungit på en vecka nu.. Men först ska jag klä på mig sätta ihop bioljudet och plugga biologi!

Jag tänkte inte sätta upp några bilder på lägenheten förens det är tapetserat och så, så att ni vet.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0