T o r s d a g

God morgon!

Filmen var jättebra igår, jag vart väldigt nöjd faktiskt dom hade fått med mycket från boken och det var bra specialeffekter och så! Nu måste jag bara vänta tills nästa film släpps. Drygt! Det som kommer bli jobbigt är ju när det inte kommer några fler för det kommer kännas så tomt. Det kom ju folk igår som var utkladda och grejer, det var kul tyckte jag :) Vissa hade ju verkligen lyckats bra med att likna någon i filmen.

Nu har jag äntligen gjort det sista provet i biologi på länge iaf. Jag kände ändå att det gick ganska bra ett G borde jag minst få iaf om jag inte skrivit helt galet. :) Sen är det matte som som gäller.

Vi ska åka och lämna lite städgrejer i gamla lägenheten också för vi ska städa den imorgon.

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0