Vad är kärlek?! ♥

Detta är faktiskt en svår fråga för jag kan tänka mig att den är olika från person till person. Men om tänker ett förhållande så tror jag inteman vet vad kärlek är förens man har varit tillsammans ett tag. Det är inte kärlek man känner i början på ett förhållande och då menar jag 1-2 år in. Man växer tillslut ihop på något vis, man fungerar inte riktigt korrekt om man inte är med den andra :)

Jag antar att det är kärlek. Sen finns det ju annan kärlek också, kärlek som man kanske känner till sina föräldrar eller barn och det är ju en annan sorts kärlek tror jag. Jag skulle int kunna tänka mig ett liv utan min mamma , för hon är bäst och jag skulle totalt sluta fungera om hon inte fanns.  Sen finns det ju också syskonkärlek.

Ja men det var väl det jag hade att säga om det. Imorgon kommer det en ny utmaning.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0