Vad tycker ni om dagens idol?

Vad tycker ni om dagens idol? Jag tycker att det var på tiden att Linnea åkte ut. Tyckte inte hon passade in i detta forumet friktigt, men hon kommer nog komma långt ändå. Jag gillar Minnah , tycker hon har en så himla bra röst! Hoppas hon vinner!

Donken ringde förut och frågade om jag ville jobba imorgon, självklart, sa jag :) Så nu ska jag jobba 15-01 imorgon, gött med många timmar. Så att man överlever i januari :) Får bli vatten och bröd ! Men det är inte alla som har vatten och bröd så man får vara nöjd med det man har! Eller vad säger ni?

På torsdag har jag matte C prov, jag är så himla nervös. Känner verkligen att jag måste sätta detta prov. Vill inte få IG. Det är på 2 kapitel så det är så mycket man ska kunna. Men jag fattar inte varför alla säger att derivata är så svårt. Det är ju skitlätt att derivera, det som är krångligt är ju logaritmerna!! Jaja nu ska vi inte ha massa matte snack för jag antar att det inte är alla som fattar :)

Nu ska jag smutta på min Coca cola zero och se på ett Grey's , Per har redan somnat i soffan :)

Sov Gott ♥

Kommentarer
Postat av: Fredrika

nu ligger vinnaren av veckans blogg inne, kika in om det var just du som vann! :)



om inte så har du en ny chans igen!

2010-11-27 @ 10:49:43
URL: http://ffredrikaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0