LCHF

Jag har funderat fram och tillbaka med hur jag ska göra med LCHF, alltså jag har ju gått ner 5kg på två månader. Men sen på senaste tiden har jag gått och varit hungrig hela dagarna bara för att jag inte vet vad jag ska göra för mat. Jag menar jag jobbar och går i skolan jag har inte tid alltid att göra denna maten :)
När jag går hungrig flera dagar Ä( Alltså jag är ju mätt när jag äter så jag menar inte hela tiden i flera dagar ) så ställer sig ju kroppen i sig på svält och då lagrar den fettet istället för att bränna det!

Så jag funderar på att börja med vanlig igen lite smått sakta fast jag vill fortfarande äta nyttigt ingen godis eller dricka eller chips fram till Jul är det som fortfarande gäller iaf. Jag saknar att typ kunna äta hårt bröd med makrill på :) Jag har inte ätit bröd på två veckor känns konstigt , är sugen på att baka eget. Vi får se vad som händer.

Vad tycker ni att jag ska göra?


Kommentarer
Postat av: carro

Jag tycker du är jätte duktig! Men du borde absoult unna dig hårt bröd, då och då. Jag går också på en liknande diet. Så jag är också ALLTID HUNGRIG och SUGEN på nått. Har mängder med frukt i kylen. Exotisk frukt. Prövar massor av olika! Du kan ju också unna dig MÖRK Cholkad. Sen kan du göra smootis. De blir man mätt på.. för ett tag! hehe

2010-10-30 @ 17:00:58
URL: http://caroliinesamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0