O n s d a g

JAG FICK G PÅ MATTE C PROVET!! Är så himla nöjd :) Jag var helt säker på att det blev IG men icke, jag fixade det och jag är så stoltöver mig själv.  Nu ska jag bara sätta resten av proven så har jag förhoppningsvis ett G i kursen.

Idag ska vi ha två stycken som kommer och kollar på lägenheten, tror inte det blir några problem att få bort denna. Men vem vet vi måste bli godkända av akelius också så att vi får den lägenheten. Men det tror jag att vi blir. Ska bli så kul att komma närmare till stan , nu kan jag ju cykla till skolan istället för att ta bussen och sitta på den i 20 min riktigt drygt!

Nejnu måste jag dra ett varv med dammsugaren så att det är fint här när vi får gäster!

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0