Onsdag

Heeej!

Har varit iväg på mattelektionen. Vi håller på med naturliga logaritmer och talet e och massa konstiga saker som jag inte fattar men ändå så går det på något sätt. Men jag fattar inte hur jag ska klara Matte D ? Men det gäller att tänka positivt , för om man tror man inte klara det innan man börjat så kommer man nog inte klara det heller! MVG i Matte D Inga problem! :P HaHa

Ska snart väcka Per för att åka till Akelius och skriva på kontraktet ! Äntligen!  Ska bli så himla kul kul kul! Besiktning är imorgon så då ska jag tjata lite så vi får tapetsera eller måla om eller nåt :) Sen blir det hem och springa en sväng !

Efter 16 kommer Lina hit, vi ska packa tänkte vi :) Men det kommer nog bli en massa andra saker som inte har med packning att göra :) Slutar väl med att vi sitter i soffan och tjötar :)

Hörs sen, funderar på om jag ska tvinga Lina att färga mitt hår mörkt sen eller vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0