Pizza

Heej!

Jag gjorde pizza förut på Oopsiebröd. Det blev väldigt gott och mättande. Härligt att man kan äta Pizza igen, fast nu har jag riktiga cravings efter en gott och blandat påse. Det är verkligen upp och ner det här med sötsuget. Jag är ju så himla stolt över mig själv eftersom jag inte ätit en enda liten godis eller chips eller något sånt på 1 ½ månad. Jag som är en riktig godisgris!

Sen när Per kommer hem från hockeyn så ska vi gå ut och springa om det inte blir allt för sent och för mörkt! :)

Här är pizzan precis innan den åkte in i ugnen.


Kommentarer
Postat av: carro

MUMSIGT!!!!!!!!!!!!!! :D

2010-10-14 @ 22:07:53
URL: http://caroliinesamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0