T i s d a g

God morgon!

Idag är det tisdag och på schemat står Cazzie, jag ska åka dit och se deras nya lägenhet ska bli trevligt!

Imorgon är det äntligen matte , vi ska få tillbaka matteprovet imorgon och jag hoppas så himla mycket på ett G ORKA göra omprov liksom.

Ska snart gå upp och göra lite frukost, blir smoothie idag tror jag eller om jag ska ta gratängen som blev över igår. Anledning till varför jag inte skrivit någon vägning vecka 4 är för att det inte har hänt något. Jag ligger stilla på 60 kg vilket är väldigt frustrerande. Det var detta jag var rädd för att jag skulle stanna där. För jag tröttnar då så nu på senaste tiden har jag känt att det är onödigt och inte värt det. Men jag ska pröva ett tag till så får vi se bara jag se en 5 på vågen tror jag det går bättre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0