Fredag

Nu har jag varit i skolan , var klassblöt när jag satte mig i klassrummet. Kändes som jag hade pinkat på mig ! Så nu har jag bytt om till mjukis. Idag blir det nog en sväng till ikea och elgiganten. Vi ska kolla på en bänkdiskmaskin för det är så himla drygt att ha disk hela tiden. Abropå disk så måste jag diska sen :P Vore riktigt gött med en diskmaskin istället :)

Per jobbade natt så han ligger och sover, ska väcka honom lite smått om en stund så vi kan åka iväg :)
Ikea är mest för skojs skull :) Men det är det väl alltid?! Älskar IKEA

Imorgon eller på söndag kommer iaf nästa vägning och mätning ! Spännande. Fast jag tänker inte hoppas på för mycket för jag vill inte bli besviken. Vet att det kommer gå lite segt. Men man vill ju att allt ska hända NU!

Imorse åt/drack jag förövrigt en jättegod smoothie, jätte lätt att göra.

Du behöver:

1dl mjölk
1dl grädde
1dl bär (helst hallon eller blåbär)
1dl grekisk yoghurt
4 st isbitar gjorda på grädde.

Mixa alltihop häll upp i glas. Perfekt frukost :)

Receptet är ifrån "LCHF husmanskost" kokboken !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0