Happy today

Åh va gött! Fick bort tiden jag skulle jobba imorgon så nu behöver vi inte gå upp astidigt på lördag ! Nu kan vi åka upp imorgon! Roligt!

Imorgon Ska jag träffa min kära vän Lina, vi ska hänga lite på stan! Så det ska bli jättemysigt! Det var längesedan jag gick på stan nu.

Jag har en till rolig sak men jag tror jag väntar med att berätta det eftersom jag inte vet ännnu om det blir något av det!

ÄNTLIGEN idag är det Hejdå till 50-öringar, känns ju hur underbart som helst. Jag verkligen hatar 50-öringar tycker dom är vidriga. Brukade jämt slänga dom om jag fick dom :) Istället ska vi nu få 2-kronor och 200-lappar. Jag tror det är Astrid Lindgren på den sedeln !

Det blir nog bra!

Puss

Kommentarer
Postat av: Mickaela

Fin blogg! :)

2010-10-01 @ 23:19:55
URL: http://mickaelawallin.blogg.se/
Postat av: Mickaela

Tack :)

2010-10-02 @ 00:01:35
URL: http://mickaelawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0