Här måste en rubrik fyllas i!

Nej ni! Nu har jag suttit och kollat på allt jag vill ha men inte kan köpa mig så nu ska jag sluta med det! Har pluggat också och tror att jag kom fram till något , hoppas det :)

Tror seriöst att jag ska gå och lägga mig för jag är så himla trött. Men det kankse blir att jag sätter på en film och kollar på ! Får se hur långt jag hinner se innan jag slocknar.

Det som är svårast med LCHF det är ju lätt att vara utan Coca - cola jag tycker det är så jobbigt att inte bara springa till affären och köpa mig en 2 liters flaska. Det kunde jag lätt dricka upp själv utan problem. Jag kan ju säga att jag under sommaren kankse har druckit minst 6liter cola i veckan :) Så då förstår ni att jag är duktig som inte har druckit något på en vecka ! Jag är iaf stolt :P

En sak som är väldigt bra med LCHF är att man äter i princip bara tre gånger om dagen , man småäter ingenting. och det är nog väldigt bra så man får en sorts balans i det hela. Man lär sig att laga massa olika nya maträtter också. Väldigt bra eftersom jag alltid har problem med att komma på vad man ska laga för mat nu har man lite nya tips.

Imorgon är det skolan som gäller !! Tycker det är gött att gå till skolan igen, ska bli kul sen när man börjar plugga till något man verkligen vill bli !

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0