Hej Måndag!

Jag är så nöjd för idag har vi skickat in våran labbrapport och det känns riktigt bra! Första inlämningen så nu gäller det bara att den var bra också :) Vill inte göra om den.

Jag blev så grinig när jag kom hem från skolan förut, för på vardagsrumsbordet står det en stor godispåse med godis i!! Så himla jobbigt, jag ville bara sätta mig ner och trycka ner så mycket som de går. Men det gjorde jag inte. Tog upp den och ställde in den i skafferiet. Så duktig är jag för tillfället. :)

Ska ta och laga iordning någon god LCHF rätt nu snart tänkte jag :) Kanske kassler ? Eller köttbullar :) De e gott de! Egen rullade såklart!

Sen måste jag ta hand om tvätten så är det bara. Jag har slut på trosor nu så det är dags om jag inte ska behöva gå runt med Pers Kallingar :D

Hörs sen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0