LCHF

Vet ni vad?! Jag ska testa på LCHF metoden (low carb high fat) har jag tänkt. Efter att jag och Per har varit och storhandlat så ska jag börja. Kommer bli jättesvårt men det känns bra också. Märker jag ingen skillnad fram till jul då ger jag upp. Per överraskade mig igår med att han hadeköpt en bok till mig med massa LCHF recept :) Per är taggad att hjälpa mig även fast han tycker jag är fin som jag är. Men om inte han hade varit motiverad så tror jag verkligen inte att jag klarar det. Men jag vill ochjag har hört många som har gått ner i vikt av det.

Så imorgon tänkte jag skriva upp mina mått och vikt så vi kan jämföra typ varannan vecka eller något.
Föresten för er som inte vet hur den går till så är det så att man ska äta så mycket protein och fett som möjligt och inga kolhydrater dvs. Ingen pasta eller ris eller bröd eller socker.

Tror ni det kommer funka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0