Mått

Nu har jag kört Per till hans kompis, kändes mycket bra att köra volvon :) Även fast jag sitter snett.

Gud ni vet inte hur sugen jag är på coca cola och godis nu, jag fattar inte, men det är nog bara i början sen hoppas jag att detta suget släpper.

Förut så åt jag iaf Keso, Gurka och kyckling blev inte helt mätt så jag ska fixa iordning lite kvällsmat av ngt slag :P

 

 


Här startar vi!

 

Vikt: 64kg

Midja: 78cm

Bröst: 99cm

Överarm: 30cm

Rumpa: 98cm

Lår: 58cm

Får vi se om vi märker någon skillnad.
Tänkte jag skulle jämföra antingen varannan vecka eller varje vecka vi får se. Nu blir det inge mer klädköp på ett tag har jag tänkt :) Får köpa heminredning istället :)

Kommentarer
Postat av: Malin Holst

jag tror att ditt sötsug kommer ifrån att du VET att du INTE får äta. Det kommer nog gå över :)

2010-09-03 @ 21:38:04
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0