Ny kokbok

Heej Bloggen!

Idag gick det riktigt bra på matten känns så himla härligt när man för en gångs skull inte sitter där som ett fån som intte fattar ett jota!

Jag har ju fått en kokbok nu av Per som hjälp med Lchf är mycket nöjd med den. Verkar jättebra och mysig! Igår så gjorde jag en verkligen skitgod Tacopaj! Och då tänker väl ni att det är ju deg i paj. Men inte i denna pajen! Jag använde ägg och grädde till botten och sen philadelfiaost över det :) Riktigt god så den ska jag bjuda på någon dag. Så himla kul att det finns så mycket alternativ. Är nämligen rättså trött på Ägg och Bacon haha.

Ikväll blir det vägning och mätning. Spännande va?! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0