Shit vilken dag!

HEEEJ!

Jag är så trött! Dom bygger ju om hela restuarangen på jobbet så det är jobbiga ljud och jobbgubbar överallt! En timme innan jag skulle sluta så drar det igång, shit va mycket det var och det gavs sig inte. Det värsta var ju att dom drog loss hela kassalinjen när vi hade kö till dörren :) Så vi hade en kassa på ett restuarang bord haha :) Jobbade över 1 h och 10 min så jag missade idol :( Men jag tänkte se det på webtv sen ! Imorgon är det torsdag vilket innebär en håltimme på 3h 20 min! Drygt, ska gå till mattestugan och plugga tänkte jag !

Känns så himla bra att man har en så bra mattelärare iaf ! Han skämtar och är glad och man förstår när han förklarar! Tummen upp till Bertil!

Tror inte det blir någon mer uppdatering idag! Ska hoppa in i duschen snart.

Puss

Kommentarer
Postat av: Malin Holst

Okej. Ja, jag har redan tänkt att rösta på socialdemokraterna men kan egentligen inte sådär värst mycket om dom mer än att dom är bra :P

2010-09-15 @ 22:58:23
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0