Torsdag

Jag sov så himla dåligt inatt, eller ja till viss del dåligt och till viss del bra ;) Ska inte gå in på det braiga ! :D Missade bussen imorse också så jag tog bilen gött för då slipper jag gå runt och bara stirra på håltimmen. Kan jag sitta hemma och plugga lite matte innan jag börjar igen vid 13.

Vi hade typ ett litet test idag på biologin, hoppas verkligen det gick bra jag skrev massa men jag vet inte inte om något var rätt :P Vi får se.

Känner mig riktigt taggad till denna dieten alltså! Känns verklige som detta kan funka, klart jag saknar coca-cola och godis men än sålänge klarar jag mig! Jag och Per ska göra tacopaj nu till helgen också, blir mumma de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0