“In love, it is better to know and be disappointed, than to not know and always wonder.”

Jobbade över en timma. Mycket jobb nu, blandat med skolan så jag känner att jag inte har så mycket fritid just nu. Men nu jobbar jag inte förens torsdag nästa vecka sp under dessa dagar ska jag suga i mig energi och njuta av det fina vädret! Imorgon efter skolan ska jag träffa Lina! Känns som det var evigheter sen så det ska bli gött! :)
Fina lina!♥

Har verkligen snöat in mig på Supernatural serien!! Så grymt jävla bra :) Älskar sånna här serier med massa övernaturliga saker. Har sett typ tre säsonger nu på typ en månad! :) Nu ska det nog ett avsnitt till innan det blir sänga!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0