Dans

Idag kom brevet från dansstudion som jag väntat på jättelänge. Men jag var så inställd på att det inte skulle komma så jag trodde inte det skulle bli någon dans för mig. Men nu blir det det iaf! Det är så himla dyrt tycker jag bara men vad ska man lägga pengarna på annars. Så nu blir det så :) Street vart det denna gången, innan har jag ju dansat juzzfunk. Gud jag känner mig som 15 igen haha!

By the way så hade dom inte fått in hyllorna idag heller, tröttsamt. Dom skulle komma in vecka 8 så det är bara att vänta..

Jag var iväg och tränade förut riktigt härligt. Ringde och bokade bord på Alfie också :) Jag och Per ska gå dit på alla hjärtans dag det var jättelängesedan vi var ute och åt så. Det ska bli mysigt :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0