Disney

Per har snöat in på något sorts disney tema så han spelar bara dinsey musik här hemma och på jobbet förstås, förstå mig rätt jag verkligen äldskar disney och deras låtar men det är inge kul att få låtarna sönderspelade :P

Har haft Cassandra och Alex här på besök ! Det var så himla sjukt för jag väckte Per vid typ 16 och sa att jag tyckte vi skulle äta pizza idag :) SÅ vi bestämde oss för de. Sen hade jag och Cazzie bestämt att do skulle komma förbi senare. Så får jag ett sms där cazzie skriver att hon och alex skulle äta pizza och frågade om vi också ville ha så kunde vi äta tillsammans :) Väldigt skumt va jag och cazzie känner varandra men vi har ju känt varandra i typ 15år ! Tiden går fort :)

Det blev iaf pizza och film med Cazzie och Alex !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0