Ett sånt där jobbigt kärleksinlägg, men jag kan inte hjälpa vad jag känner!

Ville bara säga att jag känner ett kärleksrus just nu ! Jag har sådan tur som fått min andra halva, det finns ingen som får mig att känna mig så trygg och lycklig. Verkligen den underbaraste människa som finns och jag
kan inte tänka mig ett liv utan Per! Jag kan ju säga så här, ju längre man är tillsammans desto mer älskar varandra. Många tror att dom älskar en person men den egentligen inte har känt den riktiga känslan ännu. Många har trott att det inte skulle hålla mellan mig och Per för att vi var så unga. Fuck you säger jag för här är vi starkare än någonsin. Och visst vi har gått igenom våra svårigheter men bara blivit mer säkra på vad vi vill och vad vi klarar av tillsammans. Ingen kan komma emellan oss..

Älskar dig föralltid!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0