S ö n d a g

Hej! Sov till klockan 13 idag :) Det blev kanske lite för många vnglas igår :) Jag coh Lina var över till Malin en sväng också och där var det förfest och grejer så vi va med dom en stund :) Sen gick vi hem igen och satt och pratade och drack lite ! Ja men som ni kanske förstår då så mår jag väl lite sådär idag ! Men det kunde varit värre :)

Idag har jag och per haft besök av Veronika, totte och lilla Isac, dom var hitbjudna på lite fika så det var mycket trevligt ! Nu är Per iväg och dömmer hockey. Tänkte jag skulle ha maten färdig när han kom hem men jag kan inte bestämma mig om jag ska rull egna köttbullar eller om vi ska göra tacos ikväll. Tacos är ju mycket lättare att göra och väldigt gott Men egna köttbullar det är grejer det ! Dock tar det så lång tid. Ja vi får se vad jag kommer på.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0