11 januari

God morgon!

nu är tapeteseran/målaren här :) Härligt att vi snart kommer få det så fint om det är färdigt tills på fredag så ska jag sätta ihop sängstommen och lägga ut nya mattan sätta upp klockan. Det kommer bli bra de!

Idag händer det inte så mycket dock, jag har inget planerat och tycker det är rättså härligt, tänkte mest sitta här i sovrummet och se på film, sitta vid datorn. Sen när Per slutar vid halv fyra tar han med sig mat också så jag kan tjocka mig lite ! Det blir ju lite svårt att laga mat idag tror jag när det ska målas i köket.

Det är faktiskt väldigt gött att ha en vecka så här innan skolan börjar att bara ta't lugnt! För sen är det bara massa prov och inlämningar !

Uppdaterar mer senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0