7 januari

Hej!

Jag har verkligen inte hunnit uppdatera bloggen något för det har varit full rulle nu i några dagar. I onsdags var ju jag oc Per och shoppade på IKEA, storhandlade och gick på bergvik en stund. Vi var även iväg och valde tapeter till sovrum och vardagsrum. Det blir brunt och beige i sovrummet och vitt i vardagsrummet ni ska få se för och efterbilder när det är färdigt.

Sen tog vi första bästa tåg till ottebol hem till syster yster för att sedan på torsdag åka iväg och kolla på hund som dom får hem om en vecka ungefär. Jag blir så himla sugen själv för dom var så grymt fina.

Idag har jag varit iväg och ridit och köpt sängstomme. :)

Sen när vi kom hem så mådde jag jätteilla :( Har spytt och grejer så nu tycker jag synd om mig själv. Grannen spelar musik så jag blir tokig på dom ! Dom visar ingen som helst hänsyn! IDIOTER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0