cravings

Jag fick sådan himla craving efter Coca-Cola, så jag letade upp alla pantburkar som fanns hemma och fick min cola tillslut! När jag vill ha det då ska jag ha det också! :)

Annars går jag runt och donar och försöker få ordning här i lägenheten, jag är verkligen hur nöjd som helst med resultatena i lägenheten. Det känns som en helt ny lägenhet bara hallen som inte passar in. Men den fixar vi nog själva om någon månad. Det blir en mörk färg jag skulle vilja ha mörklila. Det är så vitt nu i lägenheten så nu vill jag ha något mörkt :)

Nu ska jag greja lite till och dricka min Cola! :)


Kommentarer
Postat av: Malin Holst

Cola älskarn ;D

2011-01-14 @ 22:04:41
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0