Härlig bild.

Heej!

Idag har dagen verkligen gått fort ! Vi har varit och lämnat katterna hos mamma nu och jag tycker det känns så himla tomt när dom inte är här.. Sen var jag ju hemma hos Malin också ! Vi lagade mat ända tills ugnen small och alla lampor gick!! Creepy dags för en ny ugn! :) Annars hade vi det mysigt. Satt och pratade mycket om allt möjligt mestadels tv-spel idag dock :P

Åh imorgon kommer dom och börjar tapetsera i vardagsrum och målar i kök så jag och Per har packat in oss i sovrummet. Jag kan ju säga att man vänjer sig väldigt fort med TV i sovrummet så vi får se om det blir något "spontanköp" på El-giganten om nån månad haha! Skulle inte förvåna mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0