L ö r d a g

Oj jag har visst inte uppdaterat ännu, skumt. Jag och Per har iaf haft fullt upp med att sätta upp vår tv-bänk och det tog flera timmar för oss! Riktigt drygt, men nu är den äntligen uppe och det blev så himla snyggt! Ska bli riktigt kul att köpa expedit hyllorna också till veckan det kommer bli så himla bra. Sen är vardagsrummet i princip klart ! Lite smått och gott bara!

Vi har haft Patrik här idag också han har hjälpt oss att handla och sen åkte vi hem och käkade jättegod mat och såg på Harry Potter Blu-Ray. Mycket bra dag !

Ja lägger nog upp en bild på Tv-bänken imorgon för det är så mörkt så det kommer inte bli någo bra.
Jaja nu ska jag nog gå och lägga mig tror jag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0