“Love is just a word until someone comes along and gives it meaning.”

Hej !

Längtar till imorgon ska bli så kul att åka ut på en shoppingtur, ska försöka fota allt som kommer med från IKEA också :) Är sugen på att köpa lite små inredningsprylar också och inte bara möbler. :) Lite blommor kanske vi lyckas få hem också, får vi se om katterna äter upp dom :D

Har sett dom två första avsnittena av serien Glee, har ni sett det någon gång? Faktiskt rätt underhållande med bra musik :) Nu ska jag se på ett avsnitt till sen ska jag lägga mig och läsa veckorevyn som jag sprang iväg och köpte förut!

Hörs imorgon!



Kommentarer
Postat av: Majda Meljoum

Vi kanske kan åka till ullared i sommar och shoppaloss. Vore skit kul :)

2011-01-27 @ 23:23:54
Postat av: Sanna

Hej !

Nu har du chansen att vinna en almanacka som du själv får bestämma hur den ska se ut, hur ser din drömalmanacka ut ?

Klicka in här:



http://moonzanna.se/2011/january/vinn-en-helt-personlig-almanacka.html#comment



Säg bara vilken av storlekarena du vill vinna så är du med i utlottningen. Lycka till !

Kram

2011-01-28 @ 00:40:22
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0