Love & other drugs

Åh va gött jag satte mig och pluggade efter att Per åkt iväg så nu är jag färdig med labbrapporten i fysiken som ska vara inne på fredag :) Gött så slipper jag tänka på den. Har inställd lektion imorgon på morgon så jag börjar inte förens klockan 13 gött!

När Per kom hem tog vi ett ryck här hemma oh städade, är verkligen hur nöjd som helst med TV:bänken jag har inte kunnat agit några kort bara för det är för mörkt här inne. Måste verkligen köpa mig en ny kamera tänkte bara köpa en liten smidig digitalkamera som tar någorlunda bra bilder för sen vill jag ju spara ihop till en systemkamera.

Nu blir det snart Bio, vi ska se på Love & other Drugs. Hoppas den är bra!

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0