T o r s d a g

God morgon!

Idag trodde jag att jag skulle dö när jag gick upp. Sov riktigt dåligt inatt, Per slutar ju så sent och jag vaknar jämt när han kommer hem sen kunde jag inte somna om. Jag tror inte jag somnade förens typ vid 4 eller nåt! Och jag skulle upp vid halv 7. Men men när man väl har kommit upp så år det lite lättare. Tänkte faktiskt åka hem och lägga mig och sova direkt efter lektionen men jag känner att det är bättre att komma igång och inte sova bort hela dagen.

Imorgon ska jag och Per åka iväg till IKEA och köpa fina hyllan till TV:n som vi har kollat på. Och lite annat och sen blir det en sväng på stan med Lina :) KUL!

Idag måste jag plugga Kemi, jag har två labbar att göra och då också 2 labbrapporter plus lite uppgifter. Drygt! Måste städa lite också. Sen funderar jag på om jag skulle gå ner och köpa ett 10-kort på friskis vi får se hur mycket jag hinner med.
Slutar förmodligen med att bara jag sitter vid datorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0