Ajjfone

Tror nog att det blir att jag beställer en snart för jag orkar snart inte hålla mig mer. Kommer bli lite mer pengar som går till mobilen men alla säger att det är värt det. Har haft min mobil i 2år snart och då tycker jag att det är dags att byta :)

Först funderade jag på om jag skulle vänta tills den vita kom ut och se hur den ser ut men jag orkar inte vänta!! Ja vi får se när det blir men ni blir väl dom första att veta! :) Åh då ska jag ladda hem massa appar så jag får massa roliga spel som Per inte låter mig ha på hans Haha! Typ Bejeweled!! :) Kan spela det i evigheter..och bloglovin' appen, Blogg.se appen, Ikea och ahh jag måste ha en! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0